Recenze (169)
Shazam! (2019)
Hrozné dílo. Ztráta času a peněz.
Na střeše (2019)
Nemohu se zbavit dojmu jako bych to už někdy v minulosti viděl. Tak, že žádné velké překvapení to nebylo. Za ta léta jsem si už zvykl na nějaké ty okopírované nebo převzaté scénáře. Bohužel neděje se to jen ve filmu ale i v muzice a to dvojnásob. V každém případě bych řekl, že je to docela povedený kousek (počin). Pan A.Švehlík je opravdu mistr herec a zde mu to sedlo na 100%. Jinak nic.
Hellboy: Královna krve (2019)
Perfektně zvládnuté. Milé překvapení.
Avengers: Endgame (2019)
Zklamání ! Všeho moc škodí a tady to platí dvojnásob.
Captain Marvel (2019)
Strašná hovadina! Ztráta času.
Když draka bolí hlava (2018)
Neštěstí!!!
Čertí brko (2018)
A opět ty stupidní písničky. Nechápu proč. Škoda, kazí to docela pěknou pohádku.
Útok z hlubin (2018)
Nejsem rusofil a celou tu komunistickou bandu rozhodně nemusím ale v Rusku se museli chvílemi popadat smíchem za břicho.
Ten, kdo tě miloval (2018)
Jednu hvězdu a tu si zaslouží pouze pan Postránecký ten jediný nezklamal. Jinak odpad. Škoda.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Čekal jsem mnohem víc. 134 minut rozplétání rodinných vztahů kde nikdo neví kdo vlastně je a k tomu pár vykradených nápadů ze starších filmů mě rozhodně nenadchlo.