Recenze (1 039)
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Asi jsem mimo, páč mám naprosto opačný dojem, než všichni tady - ohromně mě rozladil zoufake špatný první díl a ten druhý mi naopak přišel o kus koukatelnější. Nemluvě o tom, že s nesympatičností postav nemám žádný problém.
Temný případ - Part 3 (2024) (epizoda)
Trošinku lepší, herci vesměs fajn, jen mi stále nesedí ta Foster a hlavně mám neustále pocit, že se natáčí někde ve studiu a ne za polárním kruhem.
Temný případ - Part 5 (2024) (epizoda)
Tak tohle byl teprve první plnotučný díl, který si zasloužil úroveň prvních True Detective. Kali Reis je (v celém seriálu) skvělá. Stejně jako Finn Bennett.
Ahsoka (2023) (seriál)
První díly jsem byl dost nadšen, ale druhá polovina série si neudržela mou pozornost tak účinně a spadla do průměru, ale v Star Wars seriálovém universu rozhodně z těch vydařenějších. Medvědí službu prokazuje Natasha Bordizzo, rušivě toporná v roli Sabine a o moc líp na tom není ani Mary Winstead (Hera). Zato Rosario Dawson, známý propojovací prvek Marvel seriálů, je spolehlivá.
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
Uvidím, co se mnou udělá druhá část, první nenadchla.
Ahsoka - Část 2: V potu tváře (2023) (epizoda)
Mandalorian to nepřekvapivě není. Zatím to balancuje na hraně bratelnosti a postradatelnosti. Třetí díl u mě rozhodne.
Americká fikce (2023)
Povedené a zábavné tak akorát.
Anatomie pádu (2023)
Brilantní.
Blue Beetle (2023)
DC je opravdu naprosto unikátně zoufalé.. Ne, že by se to nedala strávit, ale jako prostoduchoučká zbytečnost pro děti.
Bojovník - Není čas na hrdost (2023) (epizoda)
Velmi rád budu vyveden z omylu, přeci jen jde o úvod do série, ale po parádní druhé řadě to byl poněkud rozpačitý úvod ve stylu 'zkusíme to udělat stejně dobré jako to bylo' - ale zatím to úplně nefunguje, což se může postupně zlepšit.