Recenze (68)
Děsivé dějiny (2009) (seriál)
Naprosto výborný seriál :)
Cyranův ostrov (2009) (seriál)
Skvělý sitcom. Jenom škoda že se to odehrává v jedné místnosti. Inteligentní rozhovory jsem měl vždy rád :-) :-D
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Tohle byl výborný americký film který jsem měl rád již od dětství :D
Columbo - Kandidát zločinu (1973) (epizoda)
Výborný případ :-).
Titanic - krev a ocel (2012) (seriál)
Jednoznčně skvělý seriál.
Titanic (1997)
Skutečně jeden z těch nejvíce romantických filmů všech dob. Vážně moc krásné a dojemné. SUPR FILM.
Cable Guy (1996)
Neuvěřitelné až hloupost. Ale docela dobrý.
Počátek (2010)
Film plný fantazie a dobrodružného myšlení. Velmi zajímavé. A zajímavé a neuvěřitelné věci mám rád.
Vánoční Kameňák (2015)
Toto je filmová katastrofa (masakr).
Přijde letos Ježíšek? (2013)
Milá a vtipná vánoční komedie.