Recenze (48)
Bílý šum (2022)
To jako fakt ?
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
What ????
Thanks, Smokey! (2011)
Dobrý nápad...ovečky jsou nádherné a ta písnička mi vrzala v hlavě ještě dva dni.
Hon (2012)
Bravo. Nádhernej film. Jestli jde být tak psychycky silnej jako hlavní hrdina, tak respekt k tomu, kdo to dovede.
Kick-Ass (2010)
Vostrej nářez !!!
Drive (2011)
Luxus, luxus a zase luxus...atmosféra, hudba, příběh, závěr...LUXUS !!! Film jen potvrzuje, že více slov nemusí znamenat více informací, více sexu nemusí být více lásky, nebo kopa vysřílených nábojnic větší filmový zážitek - TAKTO SE MAJÍ DĚLAT FILMY !!!
Tři dny ke svobodě (2010)
...hmmmmm podruhé už bych se na to nekouknul, ale za jenorazový zážitek 3*
127 hodin (2010)
Vím, že je film asi něčím vyjíměčný, nicméně se mi na něj nekoukalo vůbec dobře. Herecky super, témacky vůbec. Nehody se stávají, ale možná je to horší pokud si za ně nemůže člověk sám...
Všemocný (2011)
Zábavné, zase trochu něco jiného, napínavé...nicméně měl ten film nějakou myšlenku ? Trochu jsem čekal, že se na závěr stane něco šokujícího, co mě přinutí o filmu přemýšlet ještě před spaním....to se nestalo, kdyby ano - *****!!!
Fantastický pan Lišák (2009)
Nemůžu si pomoci, ale vůbec mě to nebavilo...