Recenze (1 053)
Exeter (2015)
ako hororova komedia to fungovalo perfektne. i ked neviem ci to bol zamer filmu, ale ten chlapik s chrumkami na chrbte nemal chybu, a vtipnych momentov a dialogov tam bolo dost. p.s. film poznam pod nazvom The Asylum, bolo by to asi doplnit... 50%
Maggie (2015)
mali sme tu Thanatomorfozu, contracted, a teraz azda najslabsi film z tychto troch-Maggie, ktory sa chcel uberat inym smerom. no bohuzial ako drama, kde by mali fungovat city to velmi nefungovalo. a tak film nemal co ponuknut.A 95 minut bolo ako 150 .
Aleluja (2014)
preco vzdy ked sa tesim na nejaky film, vykvitne z toho taka pytchovina?! 1* za obcas fajn hudbu.
Socialistický Zombi Mord (2014)
azda ani jeden herec nebol hercom. prejavy velmi prehravajuce. ale ako celok na amatersky film fajn.
Perníkový táta (2008) (seriál)
prva a druha seria vyborna, len v tretej a stvrtej som pocitoval urcite natahovanie serialu. piata vyborna.cely serial hodnotim ako velmi dobry, len vzhladom na to natahovanie, a par epizod ktore su onicom a nic sa v nich nestane, davam 85%. inak vsetko skvele od hercov po scenar. p.s. koniec mohol byt aj lepsi ...
Backcountry (2014)
velmi dobre, uveritelne a realne. bohuzial kameramanovi by som odťal ruky a hodil medvedovi.namiesto tocenia scenerii a prirody, sa sustredoval na detaily ako pri toceni porna... 75%
Rychle a zběsile 7 (2015)
cela seria si zaklada na prehnanych scenach. tu ich bolo viac ako v predoslych filmoch dokopy. ale bolo to skurvene COOL, a clovek sa nema sancu nudit. film musim hodnotit vramci zanru a serie a preto davam 90% premna skvele. clovek sa aj nasmial, aj upustil slzu. r.i.p. Paul. p.s. film mal v sebe plno odkazov na ine filmy. (lost world: jurassic park. terminator atd)
Happy New Year (2014)
vzdy ma vedia dostat tieto indie fantazi-magórie ;)
Julenka (2009)
velmi slusne.skor 3 a pol *
Černý přízrak (1986)
80. roky citit, pocut, a vidiet na kazdom zabere. mam rad tieto filmy.a charlie sa nezapre.kozicky omakaval uz vtedy :) p.s. nechapem preklad cierny prizrak kedze auto nebolo cierne...