Recenze (1 053)
We Are Still Here (2015)
konecne vidim po dlhom case ducharinu s gore, a nie len lakackami. ocenujem. 70%
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
jedna z tych lepsich parodii, na ktorej som sa fakt vela nasmial-a oto tu islo. FaF seriu milujem, a nevadi mi ze si z toho urobili srandu.navyse, ked clovek pozna vsetkych 7 filmov naspamat, neujde mu tu ziadna narazka... najlepsie bol zahrany Rock :) 70%
Babie leto (2013)
náhodou vcelku slusne, s dobrym Bartom. krvave, zabavne. na slovensko odvazny maly filmik. 60%
Kung Fury (2015)
mega pecka.stylova , vtipna, audiovizualne perfektna !
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
jednoducho povedane, do kazdeho detailu vysperkovana postapo sialena pecka! 95%
Chappie (2015)
číslo 5 žije 2015 --- 70%
Vzkříšení démona (2015)
cakal som nejaky slusny priemer , a aj to zacinalo slubne.... ale nakoniec to bola chujovina...
Loft (2014)
verzia z 2010 bola lepsia ...
Demonic (2015)
prekvapivo velmi slusne! kto ma rad duchariny s lakackami tak smelo do toho... 65%
Strange Blood (2015)
silne dve. skoda ze to nebolo viac krvavejsie a zmutovanejsie ...