Recenze (168)
Kulový blesk (1978)
Dokonalý příběh s českými esy. Nezapomenutelné hlášky opravdu skvěle pobaví kdo by neznal: Dá si někdo dobrou brazilskou kávu.... a nebo vlak příjíždí na druhou kolej .... Tenhle humor od pana Smoljaka opravdu mohu.
Kung Fu Panda (2008)
Spojení akční mlátičky a komedialního animáku dopadlo velmi dobře i když děj je velmi lehce předvídatelný, žadné překvapení se nekoná, ale pořád to hodnotím kladně protože jsem se u toho dobře pobavil. A animace byla zase jako obvykle krásná
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Děj byl nezajímavý, atmosféra mě vůbec nebrala. Nebýt dokonalých vnad Lary Croft nebylo by se na co koukat :)
Lemra líná (2006)
průměrná romantická komedie ale její velký plus jsou výborní herci.
Let's Dance 2 (2008)
Pokud se vám líbí tenhle styl tance máte vysoké hodnocení pokud nelíbí tak je nižší. Film je pouze o tanci a děj je přesunut na vedlejší kolej. Ja jsem někde mezi ***
Liga výjimečných (2003)
Velmi průměrné, ale vždy když je příležitost tak tenhle snímek neodmítnu jednoduchá zápletka a slušná akce se zajímavým prostředím vytváří atmosféru ve které si vždy odpočnu. Tak proč tomu nedat 70%
Malý svědek (2001)
Vince Vaughn mě jako záporák moc nesvědčí a závěr by mohl být trošku vlačnější film se dlouho motá kolem ničeho a pak bum a je konec. Jinak docela slušný thriller u kterého jsem naštěstí neusnul ***
Mamma Mia! (2008)
Pěkný muzikál, písničky jsou opravdu krásný, ale na mě je to až moc sladký 60%
Maska (1994)
průměrná komedie která mě příliš nenadchla a Jim Carrey není taky zrovna můj oblíbenec
Mexická jízda (2001)
Tak tohle mě připadalo jako lehčí mexické porno:) ale z filmu dýchá uvolněnost a lehkost takže dávám ****