Poslední recenze (6)
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Ak má byť tento seriál paródiou na slávnu amerikánsku FBI, podarilo sa. Ak toto mysleli tvorcovia vážne, je to velká bieda. Vydržal som šesť epizód, aby som si spravil obraz. No už ani minutu. Ako spoza každého rohu vyskakujú bubáci pripravení presne na tento, prááááve tento okamih, to sa proste nedá vydržať. A ešte aj ten Bacon, konec toto.
Enderova hra (2013)
Tak teraz neviem, čítal som predlohu asi 5x a po zhliadnutí snímku som nadšený nebol. No film ako taký neviem odstrániť z mysle a isto nepatrí k tým, na ktoré by som za pár hodín zabudol. Snáď tí keketi z holivúdu zarobili dosť aby natočili aj knižné pokračovanie....aj tretie, štvrté...atď. Celkom kult by sa z toho mohol stať. Energiu tu má, len to pokračovanie treba. Za mňa (aj keď neisto) peťka...
Jedna mezi oči (2012)
Neskutočný slááááj v tomto filmíku. Malo to všetko. Gule, akciu, príbeh, krásnu dcérenku. Až teda na obsadenie vedlajšej úlohy bolo všetko na parádu. Štyri hviezdy si isto zaslúži tento snímok podla mňa.