Oblíbené filmy (10)
Okno do dvora (1954)
Nemá jedinou chybu! Zbožňuju ho!
Mulholland Drive (2001)
Geniální film, možná těžší, ale přece jen pochopitelný, až na poslední půlhodinu, to už nechápu, ale zírám..
Veřejní nepřátelé (2009)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Vše co mohlo být napsáno bylo už napsáno :D Prostě klasika s úžasným soundtrackem..
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Jste bohatí, máte co si zamanete, už nevíte roupama co by jste provedli, tak co si tak nepohrát s city druhých? A hlavně se pořádně pomstít?... Rozhodně lepší než všechny předchozí verze, výkony herců skvělé - taktéž i obsazení, hudba luxusní - poslední song Bitter Sweet Symphony nejvíc padnoucí, (soundtrack si můžu přehrávat pořád dokola a neomrzí)...
Švadlena (2015)
Lekce neslušného chování (2008)
Takový anglický a inteligentní humor u kterého se fakt zasměju plus anglické prostředí plus skvělé obsazení plus skvělá hudba plus nečekaný ale dokonalý konec...
Amélie z Montmartru (2001)
Zlatý film, který vás nutí usmívat se od začátku až do konce (a ještě dlouho po něm) :)