Recenze (324)
Tři bratři (2014)
Bez toho zpívání by se mi to asi líbilo víc.
Láska z pasáže (1985)
Chtělo to svou dobu a svůj věk. Všechno ostatní nefunguje.
Hlava-22 (1970)
Skvělý námět lze zpackat filmem. Naštěstí se tak nestalo a film má přesně takovou atmosféru, jakou jsem po přečtení knihy očekávala. Navíc A. Garfunkel...
Wolverine (2013)
Ani jsem nedokoukala :(
Jestřábí žena (1985)
Můžu vidět znovu a znovu.
Princ Egyptský (1998)
Vynikající.
Dveře v podlaze (2004)
Kniha skvělá, zfilmovaný kousek je slabota.
Cesta (2009)
Další z nezfilmovatelných knih C. McCarthyho, resp. film nemůže nikdy dosáhnout kvalit knihy. Takže jediný klad vidím v tom, že třeba pak někdo sáhne i po knize. To je jiná káva!
Philomena (2013)
Nedokázala bych přijímat rány takhle vyrovnaná. O to víc to bylo pro mne zajímavé.
Arn (2007)
Škoda, opět potvrzeno, že kniha bývá lepší.