Recenze (471)
Siska (1998) (seriál)
Nemám rád německé kriminální seriály, ale tohle je jeden z hodně mála který se nechá, i když podle hodnocení to nevypadá, ale jen ty série s původním Siskou, ty další stojí za prd.
Wolffův revír (1992) (seriál)
Postava Wolffa je strašně nesympatická.
Nejúžasnější videa světa (1999) (pořad)
Některá videa jsou úžasná, ale některá zase stojí minimálně za nic. Opakování stokrát jednoho záběru je taky dost trapný a ten komentář je příšernej.
Zpátky na zem (2001)
Musel jsem se pořád smát :-). Skvělý Chris Rock.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Vizuálně nádhera, ale příběh dosti vázne.
Beetlejuice (1988)
Spíš 3,5, bylo to moc pěkné jen občas trochu hluché momenty.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Děsná hovadina, ale smál jsem se až jsem se za břicho popadal.
Poslední samuraj (2003)
Film nudný a celý dost předvídatelný i konec, navíc Tom Cruise jako hlavní hrdina se naprosto nehodí. Nebýt těch vizuálních efektů tak nekoukatelné. Další trapný oscarový film.
Hrdinové (2006) (seriál)
Už když jsem viděl první díl tak jsem tušil že to bude zase nic moc a bohužel jsem se nespletl.
Ztraceni (2004) (seriál)
Asi hodně lidí naštvu, ale mě se to nelíbí, začátek dobrý, nový slušný nápad, jenže čím víc sérií tím horší až děsný, nelogické chování postav, spousty klišé a spousty hledání nových a hodně trapných nápadů, aby mohlo být více a více sérií.