Recenze (587)
Ad Astra (2019)
Takhle by to dopadlo, kdyby se Terrence Malick rozhodl natočit Horizont události.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Stevene promiň, ale nudil sem se.
Aligátor (1980)
Oblíbený horror mého dětství. I když to není v ničem originální je to alespoň zábavný.
Amadeus (1984)
Viděl jsem to mockrát a říkám si, čím je ten film tak skvělý, že se už léta drží na vrcholu mého osobního žebříčku. Vždyť historická kostýmní dramata pro mě obvykle ani nejsou vyhledávaným žánrem. Předně je to geniální scénář se silným příběhem, který se sune neustále dopředu. Herecké výkony všech jsou famózní a přesto jeden nad všemi vyčnívá - Salieri (a zvláště jeho stará zpovídající se podoba) v podání F. Murray Abrahama je absolutní výkon - takto má být definováno herectví hodno Oscara. Nápaditá a precizní Formanova režie. A v neposlední řadě samozřejmě boží soundtrack :-) Toto je FILM!
Amer (2009)
Dokážu si užít giallo v jeho tradiční kriminální podobě. Jako artová, nedějová a němá pocta mě naprosto minulo.
Americká kletba (2005)
Příliš mnoho lekaček, ale pořádný trvalý pocit strachu nikde...
Americké psycho 2 (2002)
Tomuto filmu se málem podařilo mě zabít...............................nudou!!!
Amorův úlet (2006)
Film začíná neuvěřitelně trapnou scénou, která končí neuvěřitelně vtipně. Vyprskl jsem smíchy a pak ještě několikrát, což se mi u romantických komedií často nestává. Skvělý Joe Pantoliano.
Angst (1983)
Hnusný film, jehož odpornost je zcela záměrná a velmi působivá.
Angustia (1987)
Příliš jsem netušil do čeho jdu a možná právě proto se dostavilo velmi příjemné překvapení. Parádní hra s divákem, kterého režisér celou dobu vodí za nos. Drsný, napínavý a neprávem opomíjený "osmdesátkový" skvost. Vidět to v kině, zážitek by byl ještě mocnější :-)