Recenze (58)
Nesvatý (2010)
Spíš pohádka pro dospělé než horor. Špatný český dabing.
Vlhká místa (2013)
Je to celkem masakr. Proti tomuhle je Bruno romantická komedie. Chvílemi stranda, chvílemi na blití.
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Dal jsem na 2x 19 minut, ale bylo mi trapně za herce i režiséra. Jestli si někteří myslí, že dát tomuhle jednu a víc hvězdiček je vtipné, tak opravdu není. Nejstrašidelnější na celém "filmu" je 50% na čsfd.
Zakázané uvolnění (2014)
Naprosto příšernou režii předčí jen hrůzostrašné herecké výkony.
Sprosťárny (2013)
Nic k popukání, ale celý film jsem měl koutky nahoru.
Nejhledanější muž (2014)
Na špionážní drama tomu chybí sešup, ale dá se to.
Falešní poldové (2014)
Fakt čuryna, víc jsem se za poslední 4 roky zasmál jen prvním Machrům.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Komedie?????? Totální nuda, dal jsem tomu ze slušnosti a z úcty k Hoffmanovi 33 minut, ale fakt se to nedalo.