Recenze (58)
Jawan (2023)
Vystřihnutím imbecilních tanečních scén by měl film stopáž 90 minut a stal se slušnou akční podívanou i pro zbylých 6/7 lidstva.
Buď chlap! (2023)
Člověku se celou dobu v kině honí hlavou, co je na tom nejstrašnější - herecký výkon Terezy Ramba? Sokola? Scénář? Nebo celkově celý film?
99 domovů (2014)
Bůh naser Americe!!!
Bílý lotos (2021) (seriál)
Vydržel jsem dva díly. Nuda, po vtipnosti ani památka. Ale miluju pročítání hodnocení rádoby recenzentů na vyšší úrovni vyzvyhující neskonalou uměleckou úroveň díla.
Román pro ženy (2004)
Chtělo se mi blejt a z Vašutova hereckého výkonu brečet. Tohle nemůže dát normální člověk až do konce. Proč zde není kolonka odpad odpadu?
Volným pádem (2021)
Krásně naivní.
Bod varu (2021)
Nuda, nuda, nuda. Po 45 minutách furt nuda. Nedodíváno.
Vivárium (2019)
Naprosto boží psychařina.
K zemi hleď! (2021)
Takové trochu Vrtěti psem 2. Škoda chujovin, kdy se špičkový astronom diví, že jde vidět kometa mířící na Zemi.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Po sračkách typu Špindl a Román pro ... konečně zase super český film. Spolu s Vlastníky už druhý za posledních dvacet let.