Recenze (93)
Zombie: Ostrov smrti (2006)
To sa nedá ani komentovať, celé zle!
Zombie: Začátek (2007)
Toto sa nikdy nemalo natočiť!
Hurá do Afriky! (2010)
Určite nie najhorší, ale ani najlepší animák!
Krvavá hostina (2005)
Krvavá kravina! Ah, tie dnešné "horory..."
Babovřesky 2 (2014)
Dúfam, že ten odpadkový kôš aj niekto odpratá, keď už nás kŕmia takýmto odpadom!
Prokletí domu slunečnic 2 (2009)
Skôr kliatba domu kukuríc ako slnečníc. A ten "strašiak..." No fakt komédia ako horor!
Mraky nad L.A. (2006)
Tak toto bola na mňa silná dráma. Chýbali už len cigánske gadzibali aby to bolo aj katastrofické!
Box (2009)
Pre mňa osobne veľmi, veľmi slabé! Jedná hviezda za nápad, druhá za podarený "retro" štýl a herecké obsadenie. Je mi ľúto, ale na moje očakávania až príliš nedomyslené a hlavne nudné. Jediné, čo fakt nechápem, prečo niektorí zaraďujú tento film aj do kategórie horor či triler? No fakt smiešné...
Motel smrti 2 (2008)
Tak toto sa naozaj nepodarilo! Škoda aj tých prachov, ktoré išli na výrobu filmu.
Smash Cut (2009)
... dve hviezdy dávam za hudbu, ktorá ma hrozne bavila!