Recenze (128)
Super drbna (2007) (seriál)
B.,S.,J.,N. ach ano, jsem ztracen...
Škodná (2007) (TV film)
Ztráta času, zlatý malý pitaval...
Velkej biják (2007)
Kvůli takovýmto dílům by měli zavést mínusová procenta! já dávám mínus 80!
Vratné lahve (2007)
Dostalo mě obsazení emigranta a signatáře charty 77 Pavla Landovského do role lampasáka Mluvky! vynikající casting :-) Jiří Macháček konečně v trošku serioznější poloze, standardně výborná Tatiana Vilhelmová, vynikající Dana Kolářová. Myslím, že si tvůrci klidně mohli pohrát více s odkazem na film Na samotě u lesa :-), ale chápu, že tentokrát už komediální žánr zcela ustoupil do pozadí. Obrazově je to prostě jednoznačně Jan Svěrák, a to hlavně v dobrém. Nenapadá mě žádný současný český režisér, který by dokázal obrazem navodit konkrétní atomsféru.
Východní přísliby (2007)
Tohle, že je Aragorn, pcha. Viggo je úchvatný!
28 týdnů poté (2007)
spíš 3 a 1/2 *, vojáci všude, mozky nikde...
30 dní dlouhá noc (2007)
Určitě zatím nejlepší horor roku 2007. Trošku zbytečné oběť na závěr, ne že by to nebylo chytře (v rámci žánru) vymyšlené a že by mi bylo obětované postavy tak líto, ale chyběla mi tam intenzivnější motivace - sakra aspoň to auto mohlo bouchnout, ale ony jen tak vylezou a ostatní odlezou...wtf?
Casino Royale (2006)
Nemůžu si pomoct ale nejlepší Bond! Brosnan se mi okoukal už v Jednom světě a už mi fakt stačil. Nový bond má koule, i když s vyrážkou :-). Žádný superultramegapadouch se plánem na zničení přinejmenším zeměkoule, žádná létající auta a podobné infantilnosti! Uvidíme, kam se bude neučesaný projev Jamese teprve sbírajícího ostruhy ubírat v dalších pokračováních.
Černá kniha (2006)
7/10, zbytečně moc barevné a nezvládnutý závěr, při 145 minutách bych nečekal, že v posledních deseti bude režisér kupit překotný zvrat na zvrat (proč ne, ale tohle bylo jako kdyby mezi scénami vždy vypadlo deset minut vysvětlování).
Dexter (2006) (seriál)
Nevěřil jsem mu, ale dostal si mě :-)