Recenze (128)
Faunův labyrint (2006)
Brutální pohádka pro dospělé, vlastně to, bohužel, nebyla pohádka.Kapitán Vidal je Ďábel... Škoda, jen úplného závěru, toho nefantazijního, který se trošku podbízivě snažil vylepšit divákovi náladu.
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
Jistě, je to epizodní a celkově takové spíš hloupoučke, ale hrozně mile a sympaticky. Po první sérii jsem si Cartera, Jo, Zoe, Ali, Henryho, Starka, Farga a další zamiloval a druhá série sází na jisto, takže spokojenost. Doporučuju každému, kdo hledá oddychovku.
Hrdinové (2006) (seriál)
This is Claire Bennet, attempt number 6!!!! I did it!!!! Save the cheerleader, save the world!!!! WOW efect je daleko větší, než u Lost, i když díky či spíše kvůli cestování časem je to scénáristicky hodně děravé. Na druhou stranu, když lidé létají, hoří atd. je to asi jedno :-) každopádně je to megazábavné!
Jericho (2006) (seriál)
Škoda velké hlušiny uprostřed sezony. Od zhruba třetího do desátého dílu se neděje NIC. Doporučuju přeskočit. Člověk opravdu o nic nepřijde. Druhá polovina sezony je lepší, takže hlavně za ní tři hvězdičky. Jinak je to hodně americké, takže pokud amíky a jejich životní styl nemusíte, tohle asi nedáte. Mě teda rozčilovaly sekvence "hrdina proslovem zlomí odpor všeho a všech", které se vyskytovaly snad v prvních sedmi dílech. Aspoň jednou měli nechat scénáristé zachovat prostý lid, tak jak by se skutečně zachoval (tedy ten neamerický :-) Jinak imho nej postava je Hawkins, o které člověk dlouho neví, co si má myslet. Takovej slabší Bennet z Heroes. Jinak celkem na prd zakončená série, když přihlédnu k tomu, že se vlastně málem ani netočilo dál, byl by to totální paskvil.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
žánrově za 5*, celkově slabší tři* a dohromady tak 3 a 3/4 * :-) už kvůli prdění do obličeje Davida Hazlnusse :-)
Kráska v nesnázích (2006)
Zápletka filmu, dá-li se vůbec nazvat "zápletkou", je jednoduchoučká, děj přímočarý. Hřebejk je mistrem stolovacích scén a tentokrát přidal i jednu postelovou. Kráska je komedie a musím říct, že jsem se bavil náramě a nevadila mi ani již zmíněná (ne)zápletka. V žánru komedie 100 procent, mezi českými filmy tohoto roku 100 procent a v konkurenci všech ostatních 70, sečteno, podtrženo pěkných 80.
Let číslo 93 (2006)
Uff, strhující, sakra, nejlepší scénárista je, bohužel :-(, sám život. Marně vzpomínám, kdy mě film takhle dostal.
Miami Vice (2006)
kvůli colinovi :-)
My dva a křen (2006)
Nemám rád Matta Dillona, takže jsem ml celkem radost z vývoje fillmu. V žánru komedie lehký nadprůměr díky Owenovi, celkově dvě **
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Tak jsem z toho měl takový vtíravý pocit, že to staré Menzel natoči hlavně proto, aby se mohl každej den koukat na nahatý ženský, protože ty jsou snad v každým záběru...