Recenze (8)
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
Konečne niečo normálne
Lord Norton a sluha James (2002) (TV film)
toto 15 minútové dielko som síce nevidela ale 5* za audio verziu.
Tak sa na mňa prilepila (1989) (TV film)
Výborná komédia ... vtipná a so slušným obsadeným (Boris Farkaš,Marián Zedníkovič ...;)
Duchovia (1997) (seriál)
3* za seriál a 1* za príjemné herecké obsadenie :))
Zbytočné trápenia (1991) (TV film)
film, ktorý neurazí :) príjemne strávených 60 minút
Souboj národů (2014) (pořad)
Chcela som vidieť Mira Nogu po dlhom čase v telke tak som si to zapla, no dopozerala som to ale len kvôli nemu ... keby tam aspoň tie hlúpe reklamy neboli :( a tie otázky to co za somari vymýšľali...ach strata času. .. jedna * za nogu a druhá za hudáka
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Zo začiatku sa to dalo pozerať, keď už nič ine nebolo v telke ale teraz to je o ničom. Zbytočne platení herci ak sa tak niektorí dajú nazvať.
Šoubyznys (1998) (pořad)
dávam jednu * aj tu za scénku Nogu a skrúcaného :) + ich pesnička KGB