Poslední recenze (22)
Máme tu ducha (2023)
Pohodová oddechovka. Místy fajn kamera, cajk postavy.
Poslední noc v Soho (2021)
Kamera, soundtrack, herci, všechno dobrý. I ten scénář mi seděl. Pro mě ale zásadní problém Last night in Soho tkví v tom, že jsem prakticky většinu stopáže jen myslel na to, že si musím zase pustit Sucker Punch. Rozhodně stojí za shlédnutí, ale na 5* tomu prostě něco chybí.
Válka zítřka (2021)
Úplně nerozumím těm hejtům tady, které nevnímám úplně na místě. Scifárna, co má přes dvě hodiny které působí jako úplně akorát, nenudí a navíc diváku naservíruje CGI a design na úrovni, povedenou hudbu a různorodé scenérie? To nemůže dostat méně než tři, možná i čtyři hvězdy, ne? A to říkám jako někdo kdo už je na Pratta prakticky alergický. Film zkrátka nepřinesl žádnou revoluci, ale vše co dělá dělá dobře, celkem dost dobře.