Recenze (59)
Díky za každé nové ráno (1994)
Dost slabé nějak to nudí a film je dost divnej a k Pawlowské Halině zasedne dvě místa v šalině autor M. Vališ
Život je pes (1933)
Jsou filmy které nestárnou a život je pes je příkladem a nádherná kráska mandlová uff ......super podívaná a zábava------------- na kterou zdaleka nemaj rádoby afro americké komedie kde je to samej negr rap a sex a drogy zbraně uf podme na ně
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Jako dítě jsem byl grasel i ted jsem grasel a než umřu tak budu vždy grasel
Návštěvníci (1983) (seriál)
vše už bylo asi napsáno a prostě paráda hudba děj vše))
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Jirka Oliva slebej odvar já jen po cestě ze školy udělal spoustu blbostí a vlastně pořád i dělám a dám za 2 protože olivu bych jako spolužák seřezal jako koně
Torque: Ohnivá kola (2004)
Tohůe je ten film jak jedou na tom vlaku a pak se nahání po lese na lehnách ? Asi jo už je to dávno co jsem se podíval na tento skvost a ještě jsem po vagonech nejezdil to je přece jasnej odpad
Motorkáři (2003)
normální motorkář dá odpad jinak to nejde i když ten černý chlapec měl mé gsxr před pár roky tohle beru jako vážně černou komedii a to doslova
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Ethan Suplee jako tupej brácha táhne tento seriál hodně nahoru a díky němu za plnej počet
Ulice (2005) (seriál)
Pouštět tv na tento odpad a sledovat ulici je lepší čumět z okna na ulici nebo jít radši ven do ulic nova celkově odpad
Hlas Česko Slovenska 2 (2014) (pořad)
MM_Ramone gratulace k vašemu komentáři naprosto přesně napsáno lépe bych to nenapsal a sk ryhmus no to né tady je to asi nej http://www.youtube.com/watch?v=aPKrJSsHJCU