Recenze (189)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Narozdiel od niektorých iných vojenských filmov sa pri tomto rozhodne nebudete po celý čas nudiť. Film začína akčne, film končí akčne a v jeho deji sú aj napriek obohranosti podobných filmov zaujímavé motívy. Jeremy Davies, Tom Hanks, Matt Damon a všetci ďalší podali vynikajúce výkony a Spielberg znovu ukázal, že réžiu má v malíčku. Vadí mi vec, ktorú už väčšina spomínala. Táto zápletka by sa sotva niekedy takto mohla stať a tôbož nie v americkej armáde. Ak si to odmyslíme, je to čistých 5. Barry Papper je skrátka boh!
Superman (1978)
Filmy podľa komiksov veľmi nemusím a Superman je pre mňa ich prototyp. Napriek tomu nemôžem povedať, že by som sa pri tom nudil, prvé dva diely bola s trochou nadhľadu celkom solídna zábava.
Sunset Boulevard (1950)
Až taká bomba to zas samozrejme nie je. Je to vynikajúca satira na Hollywood, aj keď nemyslím, že by sa už v súčastnosti niečo také dialo. Vtedy asi hej. Perfektné herecké výkony, extrémistická réžia Billyho Wildera a niečo čo mi nedovolí ísť nad 4 hviedzičky. Subjektívny pocit.
Příběh Alvina Straighta (1999)
Vynikajúci odychový film, pri ktorom určite mnohé osoby zaspali. Ale aj to má svoj význam, že sa film tak pomaly tiahne a kto si takéto veci vie vychutnať, neoľutuje.
Bowling for Columbine (2002)
Perfektné dielo, ktoré takmer nedáva odpovede, iba otázky. Mne ukázalo minimálne to, že Charlton Heston je úplny debil a že Manson vie hovoriť veľmi inteligentne. A ešte oveľa viac. Love this style!
Kokosy na sněhu (1993)
Zábavný film. A veľmi milý, na nič sa nehrajúci.
Charlieho andílci (2000)
Plne sa priznávam. Tento film som pozeral s rukou na klávesnici a pretáčal som vždy na najbližšiu akčnú scénu, diery v deji som aj tak nemal. A viete čo? Ani tie najakčnejšie scény nestáli za to. Jediné čo bolo ok je Cameron Diaz, tie ďalšie dve nemusím. Jednu hviezdičku snáď iba za ňu a za to, že tento film som vlastne ani poriadne nepozeral. Nedokázal pozerať.
Anglický pacient (1996)
No neviem, čakal som úplne niečo iné ako bežný(nooo) slaďák. Bolo to dosť dlhé a malo to zaujímavé exteriéry a zopár zaujimavých motívov. Ale celkovo mi to pripadalo dosť nudné a vôbec také - nijaké. Postupne sa mi to vytráca z pamäte.
Loď duchů (2002)
Áno, je to výborný pocit keď vždy päť minút pred danou scénou odhadnete čo sa stane. Odporúčam všetkým Teodorám aby si precvičili svoje schopnosti.
Četník ze Saint Tropez (1964)
Neviem či na týchto Funésoch zrovna ulietavam, ale okrem žandárok vždy spolahlivo pobaví.