Recenze (412)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Lepsie ako kino verzia. * dolu za posledny sen schudnuteho Bena Aflecka a za format.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Tucniaci si svoj film jednoznacne zasluzili, ale prva liga to nie je.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Technicky brilantne, po pribehovej stranke absolutne nemastne neslane. Ved preco by sa malo ist do hlbky, kazdy to predsa pozna. Bale s Edgertonom sa snazia a hraju o dusu, ale chyba lavky nie je co hrat.
Noční jízda (2013)
Hypnoticky vtahujuce. V aute s T. Hardym bezi cas inac. A samotny Tom ma dokazal presvedcit ze sa oplati stat si za svojim. Aj ked si clovek znici zivot ak veri ze robi spravnu vec tak to stoji za to.
Noc oživlých protinožců (2014)
Raz za cas sa z Australskeho busha vynori nieco necakane ale o to prekvapivejsie. V osemdesiatych rokoch to bol Mad Max a potom v roku 2003 to bolo Undead a dnes Wyrmwood ktory ma z oboch nieco. Novy pohlad na zombie tematiku okoreneny dravou kamerou, riadnou davkou cierneho humoru. A ako bonus k tomu Austrasku divocinu a auto. Chcem este, chcem pokracovanie kde sa bude vysvetlovat a kde sa novy svet ulaze v celej svojej krase.
Co děláme v temnotách (2014)
Okolo filmu sa vztvorilo velke halo, takze moje ocakavania leteli strmo hor. A v tomto pripade neboli naplnene. Je to vtipne, zabavne, ale na moj vkus to ma prilis vela hluchych miest.
Život Adèle (2013)
Stretli sa, zalubili sa riadne sti to rozdali, alebo naopak. Boli spolu, neboli spolu a tak. Vyborne zahrata vztahovka, alebo nudny roztahany art. Aj to aj to, pre mna film na ktory si o tyzden ani nespomeniem.
Až na doraz (2014)
Koreiska verzia Cierny proti cernejsiemu. Pomerne vtipne, pomerne dobre, pomerne nedotiahnute.
Birdman (2014)
Na tento film clovek asi musi mat naladu ci dusevne rozpolozenie. A ja som mal a film ma dostal, sadol mi ako rit na serbel. Neskutocne som si uzival hercov ktory mozno hrali sami seba alebo su proste taky dobri. Tak isto som si uzival formu akou je to natocene. Akurat mi zazitok zrazilo, ze na konci sa film stava presne tym comu sa snazil cely cas vysmievat.
Whiplash (2014)
Neskutocne vtahujuce, herecky precizne. A to vsetko aj napriek tomu ze mi jazz nic nehovori.