Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Americká krása (1999)
Sedm statečných (1960)
Sedm samurajů jsem nedokoukal, tohle je tedy pro mě tou pravou geniální klasikou. Jen zaslechnu z televize pár tónů (třeba při náhodném přepínání), vím co budu dělat dalších pár hodin. Jé, já si to zítra asi pustím znovu:).
Láska nebeská (2003)
Život Briana (1979)
Sedm (1995)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Když některý film vidím víc jak desetkrát během cca 3 let, holt musím říkat, že je to úžasná bomba. Kdyby nebyla, musel bych uznat že jsem idiot:D Kult nejkultovnější, Tarantino už se asi nikdy nepřekoná.