Recenze (88)
Černobyl (2019) (seriál)
Je to síla. O to strašnější, že se to opravdu stalo. U nás se to snažili také ututlat, žádná opatření, žádný jód, prostě jakoby se nic nestalo. A vesele se jel Závod míru jen pár dní po havárii z pár kilometrů vzdáleného Kyjeva. Věřím, že dneska už by to nebylo možné.
MOST! - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
Po prvním dílu veliké nadšení, doufám, že bude i dál. Některé díly byly už trochu jako agitka, ale i tak přijatelné. Celkově je to jeden z nejpovedenějších seriálů posledních let. A hlášky brzy zlidoví, u některých se tak už stalo (drž úhel, Franto!). Jen tak dál, pánové Kolečko a Prušinovský!
Tísňové volání (2018)
Dánské filmy mám ráda a něco jsem očekávala i od tohoto. A dostala vrchovatě. Na malém prostoru velké napětí. Neřeším technické nepřesnosti a detaily, podstatné je, že jsem se neodtrhla od obrazovky. Za mě teda 5*, které často nedávám.
Krajinou domova (2014) (seriál)
Nádherný dokument. Snad jen ten komentář mohl být méně patetický, jinak nemám co vytknout.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Dokonalé! Snad jen 5. série prokládaná vzpomínkami nebyla nutná. Jinak čistých pět hvězdiček. Steve Buscemi je můj oblíbenec z filmů bratří Coenů a ani tentokrát nezklamal. Jeho zásluhou člověk fandí i hajzlům. Musím zmínit i skvělý dabing. Až na Lindu Rybovou, která v podstatě jen deklamovala. Děkuji za nezapomenutelných 50 hodin, které jsem u tohoto seriálu strávila.
Policie děkuje (1972)
Jeden z mála dobrých filmů, který se tu promítal už v době svého vzniku. Asi aby nám ukázal prohnilý kapitalismus :o) S chutí jsem se na něj podívala po více než 40 letech znovu. Možná trochu z nostalgie, ale musím dát plný počet *
Most (2011) (seriál)
Po prvních dílech jsem dala čtyři hvězdičky. Teď po posledním musím své hodnocení korigovat, je to na čistou pětku :o) Mám ráda severské krimi a tohle patří k nejlepším z nich.
Pojedeme k moři (2014)
Tohle se povedlo. Pro mě příjemné překvapení.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Už dlouho jsem se tak nepobavila. Fakt hodně dobrý :o)
Meč a váhy (1963)
Film, na který půl století vzpomínám. Škoda, že se dneska už nedá sehnat kopie s titulky anebo s dabingem.