Recenze (98)
Ninja 2: Pomsta (2013)
Scott Adkins je slušnej nakopávač zadků a na něco takového jsem čekal už od neporazitelného 3 :)
Legenda 17 (2013)
Filmů zabývajících se hokejem je velmi málo a tenhle podle mého názoru patří k jedněm z nejlepších. Mnohem lepší než třeba takoví Rivalové.
Millerovi na tripu (2013)
jednou jedinkrát jsem se zasmál, čekal jsem od toho mnohem víc takže průměrné 3*.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Tak tohle byla docela jízda, velice nepříjemný avšak výborně zahraný film
Red Dog - psí legenda (2011)
krásný to bylo :) chtěl jsem dát 4 hvězdy, ale ten konec mě rozsekal
Grave Encounters 2 (2012)
tak tohle už je hodně přitažené za vlasy, od okamžiku kdy opustí ten nemocniční komplex a dostanou se zpět do hotelu a sjedou výtahem a ocitnou se znova v té nemocnici tak už je to vážně stupidní.
Hell on Wheels (2011) (seriál)
tohle určitě né po docela nudném pilotním dílu už rozhodně nedám šanci dalšímu a pilotní díl bude pro mě i dílem posledním. Takový Hatfields & McCoys bylo rozhodně mnohem lepší než tohle. :) A od stanice AMC dám raděj přednost The Walking dead a Breaking Bad.
Californication (2007) (seriál)
Velice dlouho jsem se odhodlával než jsem se přiměl k tomu abych se podíval na tenhle seriál, ale již po pilotním díle mě mile překvapil. Duchovny je dobrej kanec jen co je pravda a ty jeho hlášky taky stojí fakt zato ;)
Piraňa 3DD (2012)
to byla teda stupidní blbost.
Diktátor (2012)
Diktátor a nové Prcičky - nejlepší komedie za posledních pár let :) zaručeně pobaví.