Recenze (65)
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Bohužel člověk předem ví, jak celý film dopadne, což zážitek docela sráží, ale i když si to odmyslím, tak mi přišel film dlouhý a ještě se do něj zdaleka všechno nevešlo a některé události musely být podány zkráceně nebo vyloženě zkratkovitě, vlastně úplně všechny. Možná by bylo lépe se zaměřit jen na jednoho z hlavních protagonistů. Trochu zbytečný film o notoricky známých věcech. A přitom potenciál měl, škoda.
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
"Toníku, nepí tu kořalku." Jedna z nejlepších rolí nejen Vlasty Buriana, ale i Jaroslava Marvana.
Vejška (2014)
Zbytečný film na zbytečné téma. Někteří herci předvedli dobrý výkon, jiní ne. Dvě hvězdy za titulky a černé oči Evy Josefíkové, kterým dal kameraman opravdu vyniknout.
Bastardi (2010)
Špatný režisér, střih, kamera i výkony herců. Režisér vůbec neumí vyprávět příběh a od toho se odvíjí všechno ostatní, co jsem napsal výše. Námět měl potenciál, ale výsledný film je hodně nepovedený.
Zakázané uvolnění (2014)
Dlouho jsem se v kině na české komedii tak nepobavil. Tento typ humoru mi sedí.
Vratné lahve (2007)
Už to nejsou ty staré dobré Svěrákovské filmy, ale má svoje kouzlo. „To jsou takové tři fleky.“
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Od páté série jde úroveň hodně dolů a poslední série je prakticky nesledovatelná. Skončil jsem při šestém dílu. I k tomu jsem se přemáhal půl roku, a stejně to byla chyba.
Želary (2003)
Skvělá Geislerová. Krásná atmosféra Moravských Kopanic i s jejich folklorem.
Účastníci zájezdu (2006)
Jedna z nejhorších filmových adaptací Vieweghových knih. Proslavily ji jen podšálky.
Šmejdi (2013)
Snímek má bezpochyby silné poselství a upozorňuje na velký nešvar dnešní doby, ale kvalita je strašná, především po obrazové stránce. Film by klidně mohl být rozhlasovým pořadem a de facto nic by se nezměnilo.