Recenze (1 923)
Rod Draka - Zelená rada (2022) (epizoda)
Za toho draka na konci jedna hvězda. A ještě jsem zapomněl zmínit tu trapně rozostřenou kameru! Upřesním...někdy jsou scény na okrajích obrazovky rozostřené.
Srdce na dlani (2022)
Vtipy blízké těm z Kameňáků...proč? 🧐🤕
1899 (2022) (seriál)
Po epizodu Volání šlo ještě o docela zajímavý projekt, poté však nepřichází prakticky nic nového, děj se dále točí kolem děr a celkově toho moc nevysvětlí. Rozuzlení už jen podtrhuje fakt, že ani tvůrci si nebyli jisti jeho koncem.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (série)
Za mě prvních 5 dílů série lepší. Asi díky více akce. Jinak zakončení v režii Profesora, na ostatní už nějak nezbyl prostor.
Přání Ježíškovi (2021)
Lepší 3 hvězdy.
V nemilosti (2021)
Lepší 3. Holt Sandra nebude věčně mladá.
Ztraceni ve vesmíru - Série 3 (2021) (série)
První dvě série super! Oblíbil jsem si robota, slepici, Smithovou, nevadili mi dokonalí Robinsonovi. Jenže, když ani po roce neskončila slepice v polívce, vztah s robotem se opět nikam neposunul a Smithová je pořád ta správná dobračka, zbyde stále spousta prostoru pro rodinu. Ale když píšu spousta prostoru, tak tím myslím spooooouuuusta. Tak nějak se vytratily momenty z traileru na 3. sérii (nebo tam bylo jen to nejlepší, jak je zvykem) a zbylo jen spousta rozhovorů. To by nebylo nic neobvyklého, na to jsme byli zvyklí v předchozích 2 sezonách, ale v té poslední mi to vadilo. A stejně tak nikam nevedoucí story s robotem.
Mizerové navždy (2020)
Jednu hvězdu dávám za místy vtipné pasáže. Jinak jde o dost nudné pokračování postrádající špetku nápadu a originality. Akční scény jsou "béčkové", čemuž zdárně pomáhá nepovedený střih a kamera. Myslím, že si "ne"kvalit byli vědomi i autoři a proto celé zahalili do moc hezkého barevného kabátku...ten ovšem funguje zhruba prvních 10 minut, pak už ani toto neoceníte. 30%
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Pohoda
Ad Astra (2019)
Cesta do nitra astronautovy duše...a hovno z toho.