Recenze (121)
Maličké království Bena a Holly (2009) (seriál)
Nejlepší seriál pro děti!
Hra o všechno (2017)
Že si rejža napudroval nos mi nevadilo, horší bylo že v tom jel i scénárista a musel to bejt dobrej matroš, protože takovouhle splácaninu nevymyslíš. Michelle asi měla svoje dny, protože přehrávala, jak v laciným filmu. Celkový dojem nula. 2/10 Špatný výběr.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Vat, vata, výplň a ještě jednou vata. Nevěřil jsem jim ani dobrý den, tolik vaty jsem ještě nikdy neviděl. Naprosto plochý. Vata 5/10
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Směšné, připadá mi to jak Olda Šetrný a Vinetou, aneb jedním výstřelem sto mrtvých. Něco tak diletantského jsem už dlouho neviděl. Mozek vypnout, jinak se to nedá. 1/10 Naprosto tupé.
Tohle je náš svět (2016)
Naprostá píčovina.
La La Land (2016)
Kupodivu ta hudba byla sragora, což mě docela překvapilo. Podbízivý kýč v pár variantách. Příběh je stejný jako hudba. Ne. Alespoň pro mě. 4/10 Kýč.
Příchozí (2016)
Geniální scénář a výborně natočeno. Slova jsou mimo mísu. 10/10
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Pořád jsem čekal, kdy to začne. Začalo to až se závěrečnými titulky. Nějak mě ten neorganisovaný chaos nevtáhl do děje. A tchyně mi taky lezla krkem, vůbec nechápu proč tam musela bejt. 4/10 Hlavně neprošvihnout to hlavní.
Sherlock - Skomírající detektiv (2017) (epizoda)
Konec dobrý, všechno dobré. Jinak plakající a objímající se detektivové, byli komičtí, ale konec to zachránil. 5/10
Sherlock - Šest Železných dam (2017) (epizoda)
Zatím jedno velké klišé. Zdánlivě vše šlapalo, dle vyjetých kolejí, ale něco se ztratilo a přibyla nuda. Nějak to celé vyčpělo. 5/10 Stará dáma vypadala opravdu zrezle.