Recenze (16)
El Medico (2011)
Perfektně natočené, poutavé, silné. Doporučuji.
Létající Skot (2006)
Silný přiběh, slabé zpracování...
Adaptace (2002)
Velmi rafinované...
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Nic zvastniho, nic vyjimecneho, nic navic... Videl jsem, zapomenu, nedoporucim...
Medvědí ostrovy (2010)
Pusobivy dokument o jednom vylete na davno zapomenutou polarni meteorologickou stanici doplnena o komentare z deniku nalezeneho na stanici.
Berlin Calling (2008)
Vyborna hudba, vyborna atmosfera, vyborne zahrane...
Špatnej polda (2009)
Cool. Slusne jsem se bavil :)
Žena ve vodě (2006)
Krasne fantasy natocene u baraku :)
Avatar (2009)
Grafické zpracování excelentní, magické prostředí, výborná hudba - prostě pěkná podívaná, ale narovinu - když nám v půlce filmu přisla slečna oznámit, že v promítačce praskla lampa, ani mi to moc nevadilo.
Zběsilý útěk (2006)
Nekde na urovni 3,5*. "Akcnak" tezici se slusneho spadu deje, ale ten spad je asi krom slusne kamery to jedine, co film ma.