Recenze (10)
Kobry a užovky (2015)
Uf,tak to byla fakt pecka.Nebýt v kině,ale doma,tak se rozbrečím..krutej reálněj film,výborné herecké výkony,silnej příběh,určitě lvovej...a Kryštofa tipuju na Lva každopádně...fakt uf...jen tak dál...takových filmů by mělo být víc,i když nejsou rozhodně veselé...takové příběhy....
96 hodin (2008)
Vynikající,struhující,opravdové,syrové,drsné....od začátku do konce ......
Dokonalý trik (2006)
Promyšlené,ale předvídatelné,dvojce okamžite poznatelné...a neskutečně natahované...
Andělé všedního dne (2014)
Začatek byl zmateny,jsem si říkala,co to je..ale pak mě ty príběhy vtáhly do děje a celkový dojem je takový,ze jsem odchazela dojatá a zamyšlená,jak to s těma andělama kolem nás vlastně je..doporucuji..není na škodu se na svet nekdy podívat trochu jinak!
Intimity (2014)
Tak tento film mě chytl az tak poslední pul hodinu,kdy to mělo trochu spád.nezáživné dialogy..
Nic nás nerozdělí (2012)
Absolutně strhující atmosféra,neskutečně reálné...jako by to vše bylo doopravdy...od začátku do konce jsem jen koukala s otevřenou pusou,a chvílemi,jako bych tam byla s nimi...kdo tam byl opravdu,nikdy nezapomene...dělo se tam opravdové peklo,chaos mezi mrtvými,zraněnými...jeden hleda druhého...někdo nachází,někdo jen ze seznamu nanajde...opravdu nezapomenutelná film...a hlavně doporučuji vidět to v kině,ten zvuk,voda...to doma už nebude mít takový prožitek....
Frida (2002)
Poutavě natočený životopis o mexické malířce, která i přes těžký úraz a prožitou bolest život užívala na plno až do posledního dechu..vvtáhne Vás do děje, a i když je na můj vkus někdy až moc hrubá, i přesto ji fandím až do konce a obdivuji její sílu žít!!Salma Hayek výborná,a skvěle tento film dokresluje temperamentní a zvučná mexická hudba a barvy všude, kam kamera zaměří své oko...
Nevinnost (2011)
Velice silný příběh o jedné rodině, do které nečekaně zasáhne obvinění ze sexuálního obtěžování.Nevíte, čemu věřit, a když už uvěříte, vypluje na povrch uplně něco jiného, nečekaného. Víc postav diváka překapí, a do poslední chvíle neví, jak to vlastně všechno skončí. Hynek Čermák zde zahrál naprosto dokonale samotářského zadumaného policistu,a bývalého člena této rodiny...a nesmírně moc jsem mu Českého lva přála..takze jen tak dál, Hynku !!!
Once (2007)
Film, která očaruje člověka svou čistotou, jednoduchostí a úžasným spojením dvou lidí skrze hudbu. Je to film, který má duši, nádhernou a velkou..najednou má člověk chuť zažít to taky .....
Pojedeme k moři (2014)
Nechápu,jak může mít tento film tak vysoké hodnocení...po dlouhé době jsme měli chut pod 20 minutách odejít. Raději hrej,než natáčej,Jirko!!