Recenze (1 098)
Na hraně zítřka (2014)
Na podruhé je to lepší vidět.
Na jeden nádech (2018)
Zbytečný film
Nancy Drew: Záhada v Hollywoodu (2007)
Emma Roberts to zahrála dobře a klidně si dala menší roli s Bruce Willisem. Kdyby se to obešlo bez trapných scén, kterých tam nebylo málo tak by z toho mohl být dobrý rodinný filmek.
Nápisy 1989 (2001) (TV film)
Přečet bych si ty lístečky na který tam lidi koukaj a pěkná písnička tam u toho hraje.. a to je asi vše co mě zaujalo.
Na plovárně (1998) (pořad)
Viděl jsem dva díly a Eben mi přijde, že to dělá z donucení on mluví jako kdyby měl umřít. A ty hosty co tam má, to je děs. Je to nuda, ale před spaním je to dobrý. Pěkně se při tom usíná.
Napospas osudu (2014)
Asi Thanos lusknul prstama.
Na půl cesty (2005)
Reeker se mi nelíbil v tom jak se oběboval a mizel to mi nesedlo...
Narcos: Mexiko - Camelot (2018) (epizoda)
Nový postavy chce si to zvyknout. Očekávám nárust mrtvol.
Návrat (2003)
Tohle bylo doslova přísný.
Návrat do 36. komnaty Shaolinu (1980)
Mě se to lešinářský kung-fu nějak nelíbilo..bohužel.