Recenze (2 649)
Kobra 11 - Černá vdova (2001) (epizoda)
Parádna epizóda s poriadne šukéznou vrahyňou. Záverečná akcia ala býčie zápasy tiež cool. No komplet celá motonaháňačka a súboj v polke masakrálna.
Kobra 11 - Jízda smrti linky 834 (2001) (epizoda)
Pamätný diel ktorý ma fajn autonaháňačky, dobrých záporákov, fajn zvraty. Lenže nemôžem pomôcť, proste to ako to poriešia v závere so záporákmi je dosť na anál. Preto * dole.
Kobra 11 - Série 4 (1999) (série)
Nie je to síce na 5* ale určite kvalitnejšia ako prvé 3 série kde by som rúbal odpady aj na polovicu epizód. Tu je spokojnosť veľká a Králik so Semírom dobre interagujú, takže hor sa na sériu číslo 5.
Kobra 11 - Krtek (2000) (epizoda)
Epický diel s epickým tankovým lovom. Plus zaujímavá linka s šéfovou.
Kobra 11 - Schumannova velká šance (2000) (epizoda)
pre mňa osobne nie veľmi zaujímavý diel, ale pár dobrých scén to má.
Kobra 11 - Mat (2000) (epizoda)
Podarený diel, síce nemá tak výrazného záporáka a ani nedôjde k väčšej prestrelke vzhľadom tomu, že ide o bandu zlodejov ale inak celkom pohodka a chúďa Andrea, už druhé auto stratila kvôli Semírovi.
Kobra 11 - Černá růže (2000) (epizoda)
vynikajúci akčný diel ktorý obsahuje všetko čo mám an kobre rád. Dobrého záporáka, fajn súboje, autonaháňačky a humor.
Kobra 11 - Ztracené vzpomínky (2000) (epizoda)
Opäť dosť priemerný diel, ale dá sa to a tá mrcha ženská je teda hnus, len škoda, že ten zvrat je čiteľný ako sviňa.
Kobra 11 - Nebezpečná hra (2000) (epizoda)
Jeden z tých slabších dielov ale lepší ako predchádzajúci, síce skejteri sú blbečkovia a ani záporák nie je nič moc ale záverečná akčná pasáž ktorá ponúkne aj súboj Semíra a záporáka to ťahajú na 3*.
Kobra 11 - Chata u jezera (2000) (epizoda)
Opäť diel ktorý si dobre pamätám, pretože ma nudil, nebol síce tak zlý ako tie predtým, ale spokojný som s ním nebol.