Recenze (1 232)
Vykradač hrobů (1945)
Jednoduchý a napínavý hororový příběh, který nemůže nikoho urazit. Na svoji dobu velice kvalitní počin. Těžko co vytknout, ale na 5* to není. 8/10
Immortal (2004)
Myslím si, že zbytečně opomíjený a podhodnocený snímek. Mýtické sci-fi, které má určitě něco do sebe a svému žánru ostudu nedělá. Ano, škoda trochu té špatné počítačové animace a některých grafických úletů, ale nápad to má. 7,5/10
Muž, který nebyl (2001)
Velice atmosferické a emotivní drama se strhujícími dialogy. Je třeba zapojit mozek i srdce. 8,5/10
District 9 (2009)
Tak tady jsem žel uplně mimo. Ač jsem si sliboval a chtěl jsem se tomu poddat. Tak ne e. Akčňák jako tisíce kousků předtím. Ke konci už mi z toho rychlého sledu honiček, akcí a nesmyslů nebylo dobře. Jediná originalita? Ufoni. Ale nahraďte si je třebas robotama, znepřáteleným gangem, černochy, Němci, domorodci... čímkoliv, kde jste se setakli s bojem a nenávistí dvou stran. A uvědomíte si, že vše jste již několikrát voděli. Pouze rozmazané počítačové figurky mi ke štěstí nestačí. Prostě pro mě tuctová akce, kterou jsem protrpěl. 4/10
Santa je úchyl! (2003)
Přehnaná rádoby komedie, která by alespoň měla být díky ujetému scénáři a úletům vtipná. Světe div se, není. Už jsem lehce myslel, že to zachrání konec (zastřelení hrdiny), ale ani v tom jsem nebyl potěšen. Komedie nevím pro koho a bez budoucnosti. Jediné + za námět a slušného Thortona. 4/10
Portrét šílenství (2005)
Doslova šokuje mne zdejší níkzé hodnocení. Skvěle natočený, atmosferický a strhující film. Výborná muzika. Napětí po celou dobu filmu (lehký propad jen při předelové scéně chycení/vězení), ale závěr opět silný a duchaplný. K tomu všemu vynikající dialogy od kterých se prostě nedá odtrhnout. Prostě paráda a zdejšímu hodnocení teda vůůbec nevěřit, nepochopitelné. 8,5/10
Anglické jahody (2008)
Děs běs. Asi mi celková atmosféra a silná umělečnost unikla. Ale celkově mi to vše připadalo jako hodně nepovedený patok bez konceptu, zkušeností a vyplýtvaného času, peněz a filmových kazet. 4/10
Opilí slávou (2006)
Snímek, který vás od začátku do konce strhne a baví. Skvělý Buscemi a zvláštní Michael Pitt. Zajímavé téma a především skvělé zpracování a kombinace toho všeho. 8,5/10
Vzhůru do oblak (2009)
Zklamání. Patlanina velká. FIlm pro koho? Pro děti hrůzostrašné scénky, pro dospělé přílišná snůška nesmyslů. První třetina ve městě pěkná, let vzduchem omšelý ale budiž, Jižní Amerika šílenost. Pták poprvé zděšení, posléze šašek filmu - proč ne. Ale psiska? To bylo na mě moc. Jeden z nejslabších Pixarů... 6,5/10
Maminčin zámek (1990)
O chlup povedenější než Tatínkova sláva. Možná také tím, že si již člověk zvykl na některé nesympatické hlavní hrdiny. Celkově však hodně vyhovující dle představ při četbě. Tedy succes... 8,5/10