Recenze (1 232)
Srdečně vás vítáme (2017)
Francouzský humor, nahoru a dolu, někdy skvělý a originální, někdy trapný, povětšinou ztřeštěný, že jste mimo. dá se, stačilo jednou.
Velký Gatsby (2013)
Toto mě neoslovilo, vypnul jsem.
Gauguin (2017)
Žádná super zábava, ale oceňuji snahu o autenticitu a reálnost bez zbytečných amerických manýrů a dějových přikrášlování. Tedy to co by člověk měl očekávat od životopisného filmu. Toto je splněno.
Godless (2017) (seriál)
Bída, zklamání, nedůveryhodné, nezáživné, škoda času...
S láskou Vincent (2017)
Nejde o životopisný snímek, ale film zaměřený na závěr života hraničící s detektivkou. Co hlavně a samozřejmě absolutně oceńují je podoba a prostě za originalitu a přístup nejde než plná. No nebylo to krásné? Co chcete víc? S každým, kdo by dal méně jak 4 hvězdy bych si asi nerozuměl. Více nádhery do našeho života. Je to tak pěkné, že nás to až převyšuje a je skoro neuchopitelné...
Westworld (2016) (seriál)
Zklamání, neba, nezáživné, samotná podstata a myšlenka neoslovila, před 5 lety a více ok, dnes neobstojí.
Špindl (2017)
WTF. Snowboarďáci a Jizerská 50 bída, ale budiž. Ale toto? toto je velké nic.
The Florida Project (2017)
Slušné pokoukání, ale bez ničeho dalšího, vývoje, nic... Či mě to nějak minulo..
My tři, nebo nikdo (2015)
Skvělé, chytré, vtipné, moderní. Kde jste ztraili oči? Takto by měl vypadat moderní evropský snímek.
Prezident Blaník (2018)
7/10, ve hvězdíčkách spíše 3, film je nebytý, takže několik světlých chvílích se najde. stejně jako několik horších chvilek. Celkově oseňuji, podobně jako u seriálu, přímou a silnou kritiku, satiru. Zde kromě parodie na politiku také parodie na samotné filmařství a přehánění některých prvků.Trochu zběsilá jízda, ale na "amaterský" nejspíše nízkonákladová počin - ano, proč ne.