Recenze (6)
Neviditelný (2020)
Skvělý zážitek hrůzy, hodně detailně zobrazena psychologie oběti i manipulátora se vším všudy. Gaslighting ve svojí extrémní verzi. Zestárla jsem o pár let strachy, což je předpoklad správného hororu :D. Minimálně šest hvězdiček pro nádhernou a dost temnou Elisabeth Moss, evidentně ji úděl herecké oběti bude pronásledovat, nikdo nezahraje strach a odhodlání zároveň tak dokonale. Whannell geniální, rozhodně jsem neviděla naposledy ❤️
Vyproštění (2020)
Béčko, když se snaží hrát na city tak céčko, sorry
Darkman (1990)
Pokus o strhující akční cosi, bohužel výsledek je pěkná sračka, 96 minut raději investovat do něčeho lepšího ❤️
Wallander (2008) (seriál)
Geniální! Kombinace extrémní práce s velmi decentním náhledem do Kurtova života. Ačkoliv jde o zápletky, kriminalitu a podobně, rozpor mezi povoláním a osobním životem je to, co mě na seriálu bere nejvíc a je docela unikátní. Vidim lehkou podobnost se Sagou Noren, Kurt je tak nějak přitažlivě asociální :D. A vůbec, celý seriál je hodně dobrý, nemám víc co dodat ❤️
Psi nenosí kalhoty (2019)
Úchylárna nejvyššího kalibru, bratr Modrého Sametu. Zajímavý jev- jakmile je film plný brutálního s nechutného porna, evidentně to budí dojem filmového haute couture, nebo nevim co se se světem děje. Dvě hvězdičky za fajn konec a taky že to po skoro dvou hodinách konečně skončilo ❤️
Kůže, kterou nosím (2011)
Třetí šance, už ten film nesu lépe :D nápad genialní, ale tam taky nadšení končí. Cítím z něho Lynche a touhu natočit “art”, čehož se podle autora nechápu proč dosáhne tím, že film bude maximálně úchylný a “olezlý”. Ale špatná reklama taky často funguje, to uznávám, dojem to zanechalo. Snad ještě někdy usnu