Recenze (23)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Spíš 2,7 hvězdičky. Doufám, že Silmarilion zůstane jen v knižní podobě.
Láska na vlásku (2014)
Dlouhá nuda, s krásnou výpravou, ale beze špetky vtipu a originality.
Barton Fink (1991)
Výborní herci, ale ten konec jsem úplně nepochopil.
Iron Sky (2012)
3* a 1/2 za Finsko, MIR a Severní Koreu
Tohle je Sparta! (2008)
Některé filmy jsou blbé, ale přesto se u nich výtečně bavíte. Jiné filmy jsou jen blbé. Tenhle je, bohužel, ten druhý případ.
Expendables: Postradatelní (2010)
Čtvrtá hvězdička je za to, že spolu Stallone a generálova dcera nezůstali žít šťastně až do smrti. :-)
Agora (2009)
Čistá pětka to není, ale některé scény jsou opravdu hodně působivé (při pálení svitků v knihovně jsem trpěl jak zvíře) :-)
Cesta (2009)
Takhle nějak jsem si to představoval, když jsem četl knihu.
Souboj Titánů (2010)
Jeden velký deus ex machina. A ani okouzlující Ió to nezachrání.
Dům se zelenou střechou (2010) (TV film)
Nádhrený dokument.