Recenze (71)
Nenávist (2020)
THE GRUDGE je ve výsledku přesně to co jsem čekal, průměrný horror který sráží na kolena levné jumpscary, a málo prokreslené charaktery. Ta detektivní linka je pomerně nedotáhlá díky tomu že pořád měníme lokace a postavy. díky tomu si nemůžete vytvořit s postavami pouto nebo se o ně zajímat, kdyby chtěli udělat to co zkoušeli musel by to být minimálně 2h film. Jinak herci hráli fajn Andrea Riseborought byla jako policitska fajn, John Cho, Lin Shaye, je to škoda a přitom potenciál tam byl...
Ve spárech ďábla (2018)
V pohode
To Kapitola 2 (2019)
Čekal jsem víc.. mnohem víc, chemie starších herců defacto neexistuje
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Solidní 3
Řbitov zviřátek (2019)
3,5 docela gut
Narušitel (2019)
Chapu ze reziserovi je 18 a natocit celovecerak a dostat ho do kin si proste zaslouzi respekt problem je tady ale v tom ze v tom filmu nic nefunguje. (A to nic neomlouvá) Nejhorší je asi scénář který je opravdu často špatný a nelogický, (ať už jde o starnuti postav ale to je to nejmenší). Kamera a hudba takový televizní průměr. Letecké scény jsou alespoň relativně pěkné. Asi bych to takhle nehodnotil kdyby ten film byl třeba v televizi nebo formou VOD. Ale cenu 200 za vstupenku si to určitě nezaslouží.
Halloween (2018)
Nejlepsi pokracovani jake mohlo být
Venom (2018)
To moc nevyšlo, film zachraňuje Tom Hardy který alespoň tahá film dopředu jinak ten zbytek (scénář,cgi,casting) je meh až blé. Přičemž nechapu proč po úspěchu Logana a deadpoola film není eRko. ( údajně chybí kolem 30 minut filmu )
Manos: The Hands of Fate (1966)
“Hes not dead the way you know it, he’s with us always”
Jan Palach (2018)
Film který se neskutečně povedl, výborná hudba, kamera a herecké výkony. Viktor Zavadil v roli Palacha je skvělý. Posledních 5 min filmu mi doslova bušilo srdce. A lidi co tady hodnotí čin jsou debilové