Recenze (52)
Trabantem napříč Afrikou (2011)
chcem ísť snimi.... !! :))
Události (1993) (pořad)
najlepšie spravodajstvo v česko-slovensku...
Vyměřený čas (2011)
niežeby to bola hlúposť, ale nechápem ako som to mohla dopozerať a to ešte dokonca v kine... totálne ma to nezaujalo a klobúk dole pred tým, kto toto dokázal vymyslieť....
Zápisník jedné lásky (2004)
sooo sweeet.....
Za plotem (2006)
náhodou, táto pixarovka bola dobrá.... postavičky vtipné.. :)
Zázraky z nebe (2016)
Ateista ho nebude mat rad..
Zelená míle (1999)
asi 90% filmu som mala pootvorené ústa a sledovala. Úžasný film, skvelí Tom Hanks, nezabudnuteľná hudba, mystický príbeh s božím zázrakom.. 101%
Země z ptačí perspektivy (2011) (seriál)
wau... :)
Z průkopníků milionáři (2010) (seriál)
zaujímavé ako sa s pristahovalca stane milionár... v podstate, aké je to jednoduché... :)
Život Adèle (2013)
Keď som videla dĺžku filmu - tak sa mi do toho veľmi nechcelo. Po prečítaní niektorých recencií som si povedala že to musím vidieť. A neľutujem, aj keď je pravda, že keby hlavnými predstaviteľmi boli M+Ž tak to až také zaujímavé nieje. Erotické scény ma troška zaskočili, skoro asi každého, ale bez toho by to nebolo ono.. Ani neviem prečo sa mi to páči ale dostali ma hlavné predstavitelky svojím hereckým umením... 99%