Recenze (9)
Backcountry (2014)
Překvapení. Čekala jsem nějakou abstraktní lekačku, a on se z toho vyklubal napínavý realistický příběh, který může v některých lesích zažít každý z nás...
Blade Runner (1982)
Neuvěřitelně melancholický, ale krásný snímek, určitě tomu dopomáhá i ta hudba od Vangelis. A na tu dobu totálně nadčasový!
Chyťte vraha (1992) (TV film)
Tenhle film jsem viděla hodněkrát. Žádné nečekané lekačky a stříkající krev, je to spíš psychologicky pojatý příběh skutečného sériového vraha Johna Gacyho. Výborně zahrané. Jemu (B. Dennehy) tyhle role jdou, podobného blázna zahrál i ve filmu Za bílého dne. Líbila se mi i ta postava polského detektiva (M. Riley).
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Tak tohle mě bavilo už jako dítě. Dva nadšenci z města, kteří se přestěhovali na francouzský venkov, aby se z nich stali zapálení "kutilové" typu pokus - omyl :-) . Perfektní :-) .
Zodiac (2007)
Podle mě výborně natočený film o dosud nevyřešeném případu masového vraha z Kalifornie. Mark Ruffalo jako detektiv a Jake Gyllenhall v roli novináře zakousnutého do případu jako buldog...
O chytré kmotře lišce (1983) (seriál)
Krásný a vtipný večerníček, docela jsem to s ní ( myslím s liškou) jako dítě prožívala :-).
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
I když se film nedrží přesně životopisu Hugha Glasse, nedá se mu z mého pohledu v zásadě nic vytknout. Syrový, napínavý příběh z americké divočiny s L. DiCapriem v hlavní roli. P.S. Toho Oscara už si opravdu zaslouží...!
Valkýra (2008)
Můj oblíbený,i když smutný filmový příběh hraběte Stauffenberga. Výborně natočené. Tom Cruise v té roli dobrý. Neměli to tenkrát jednoduché, nikdo z nejbližších kolem Hitlera, kteří se mu rozhodli postavit, takže klobouk dolů za tenhle silný příběh přenesený na plátno.
My dva a křen (2006)
Nádherně laskavá komedie, brutálně vtipné momenty - výborný Michael Douglas (v roli nepřejícího tchána) a Kate Hudson. Na tohle jsem se dokázala podívat i víckrát (jen škoda, že v době natáčení tohohle filmu byl Armstrong veřejně někým jiným, než dnes).