Recenze (35)
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Ježíšku na křížku. Že se to Harrymu Potterovi nevyrovná mi bylo jasné, ale že to půjde takhle z kopce dolů a já hloupá na to půjdu ještě do kina… u filmu jsem neusla jen díky popcornu a pití. Ač znovu to již nepotřebuji vidět, dávám alespoň jednu hvězdu, protože nasvětě stále existuje víc hloupostí. Kdyby tam nechali alespoň Deppa, ten by možná zachránil druhou hvězdu.
365 dní: Ten den (2022)
Ježíšku na křížku. Na tohle jsme čekali tak dlouho? To by se zvládlo natočit a sestříhat snad do měsíce. Po prvních 45 minutách člověk nevidí nic než záběry dovolené a reklamu na porno. V druhé polovině se děj zase plácá na pláži. A když se konečně alespoň malinko začne něco dít, tak je konec. Film absolutně nenavazuje na první díl. Čekala bych, že divák uvidí, co se v tunelu stalo, jak hlavní postava prožívá nějaké utrpení a ono nic… Jednou větou řeknou, že byla nehoda a tím to celé uzavřeli. Je to celkem dobrej příběh pro srdcaře ale stylem, jakým je natočený, je to hrozný propadák. Už na jedničku se dívalo celkem s bolestí, ale mělo to alespoň nějaký děj a člověk se i lehce pousmál, ale tady nebudete vědětc jestli se smát nad tou trapností a nebo brečet nad ztrátou času. Jedna hvězda je za celkem hezké songy a hezkou přírodu.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Pěkný, celkem zábavný, dost možná budoucnost. Nenadchne ani neurazí, pocit v člověku zanechá příjemný, avšak nebude to asi film, který by člověk potřeboval vidět znovu.
K zemi hleď! (2021)
Film vykreslující myšlenku jaký svět skutečně je.
V síti (2020)
Člověk si řekne, že pedofilů a úchylů je hodně, ale že až v takové míře, kdy nikdy nevíte, kdo doopravdy je váš soused... celou verzi by měli vidět nejen dospělí, ale i děcka. Stejně už v tomto věku ví, oč jde. Je to strašný a bohužel, je to realita. Tvůrcům i herečkám palec hore.
To Kapitola 2 (2019)
Jednička byla blbost, tenhle díl je neskutečná hovadina. Neustálé vracení se k prvnímu dílu. Snad se nedočkáme dalšího pokračování.
Děsivé dědictví (2018)
Ježíšku na křížku. Nic tak hrozně nudného jsem dlouho neviděla. Vlastně na to, že je to horor, tak některé scény jsou vcelku vtipné. Jedna hvězda za ošklivou holku a useklou hlavu.
Sestra (2018)
Tak tento film byl jedno velké zklamání. Všichni v okolí byli nadšení a ujišťovali mě, že nic lepšího už neuvidím... no nuda strašná. Jednu hvězdu dám jen proto, že existují ještě horší filmy než je toto.
Upgrade (2018)
Má to příběh, má to šťávu, vtip i dobře zahráno. Tento film si zaslouží plný počet bodů.
Venom (2018)
Marvel opět nezklamal. U filmu nebyl čas se nudit. Akce i vtipné momenty film rozhodně splnil, jen vzhled samotného Venoma mohl být krapet propracovanější.