Recenze (8)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Obsazeni, kamera, rezie, atmosfera (vcetne kulis), hudba... za me super - az prekvapive...
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Je to jízda a pekelně zábavná.
Pobřežní hlídka (2017)
Nemela jsem vysoka ocekavani...ale kdyby to bylo aspon vtipny... Nicmene sli jsme na to z hecu a nostalgie, takze vlastne jaks taks ok
Hrdinové (2006) (seriál)
Hodnotim jako celek... Prvni serie by si rozhodne zaslouzila snad i 5* za tu silenou sestupnou tendenci nych dala 3*, ale pak si vzpomenu na Petera a preci jen dam umounene 4* . Kazdopadne skoda... potencial byl vetsi.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
"Who cares" :)
Dívka ve vlaku (2016)
Ctvrta hvezda patri Emily
Wonder Woman (2017)
Trochu zkratit, par veci doladit a mohlo to dopadnout lip... Kazdopadne mela jsem dost nizky ocekavani, takze nasledovalo prijemny prekvapko.
Dunkerk (2017)
IMAX - neuveritelnej zazitek... Neni moc co dodat - Nolan je borec. Mrazivou atmosferu skvele podtrhuje hudba a uveritelne herecke vykony, kameru a strih ani neni treba zminovat - super. Nekdy, kdyz cekam moc, jsem nakonec zklamana - tohle neni ten pripad. Je to ten film, kdy pockate do konce titulku v naprostem tichu.