Poslední recenze (6)
T2 Trainspotting (2017)
Podle mě už nešlo moc o drogy, jako v T1 a chyběly mi některé scény a ten vtip, ale i tak mě film bavil. Ukázalo se co se postavám stalo během těch lett, jak dozráli, kam se posunuli a co se změnilo. Řekla bych, že si člověk pod některýma scénama mohl představit sám sebe a to bez i s nějakou drogovou zkušeností.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Jako velká a věrná fanynka DiCapria jsem byla trošku zklamaná. Scény působí velmi autenticky, ze spousty scén mě doslova mrazilo, cítila jsem nejen drápy medvědice, ale i ledovou vodu nebo pach vnitřností zdechliny. Film má nádhernou přírodu a okolí, oceňuji Lea za jeho bojovnost udělat vše pro oscara, ale podle mě má lepší role, film byl někdy zdlouhavý a vleklý.
Zelená míle (1999)
Zelená míle je má srdcovka mysteriózní drama s mimořádným scénářem a strhujícími hereckými výkony mých oblíbenců. Příběh, který dojímá a přitom se odehrává v depresivním a tragickém prostředí, přesto všechno si po zhlédnutí tohoto snímku odnesete v srdci naději.