Recenze (464)
Poltergeist II (1986)
Pokračování úspěšného horroru je na stejné vlně jako jeho přechůdce. Docela mě zaujalo, když jsem se dočetl, že několik představitelů filmu krátce po sobě zemřeli - jako by se nad Poltergeistem vznášelo nějaké prokletí. Že by?
Poltergeist (1982)
No jo, kdybych bydlel v domě na bývalém hřbitově, tak bych také neměl klidné sny. Nemá být v názvu -e- ?
Nebezpečný klient (1994)
Podle mě to zase taková nuda není, ne že by to bylo něco excelentního , ale dá se na to koukat, už kvůli výkonu Sarandonové a Jonese.Líbil se mi také přirozený projev hlavního dětského představitele.
O moravské zemi (1977)
Že by pokus překonat Jasného "Rodáky"? R.Brzobohatý se tentokráte dal na tu "správnou cestu a z kulaka se stal předsedou JZD.
O slavnosti a hostech (1966)
Jasný trezorový film plný podobenství a černé grotesky. V šedesátých letech se u nás točily takovéto filmy, ne každému byly srozumitelné.
O statečném kováři (1983)
Pohádka B.Němcové byla "vylepšena" několika dobrodružnými motivy, je to lepší průměr.
Romaneto (1980)
Takže tohle je o Arbesovi a je v tom i trocha mystiky. Pamatuji si Plzeňáka Pavla Pavlovského v roli Xaveria, který se snaží odhalit údajné tajemství barokního oltářního obrazu.
Modré z nebe (1983)
Tahleta moderní pohádka plná nesrozumitelných poetismů a dalších nedětských věcí nemůže být vůbec určena malým divákům, ale ona není ani pro starší. Co tím chtěl vlastně O.Koval říci ? To už nám bohužel neřekne.
Kluci na řece (1944)
Václav Krška a jihočeská krajina po druhé , Ohnivé léto bylo povedenější. Soupeření dvou klukovských part probíhá již generace , do míst svého mládí se vrací osudem poznamenaný muž.
Klapzubova XI. (1938)
Průměrné zpracování známé literární předlohy je poplatné době svého vzniku (národní duch). Knížka je lepší!