Recenze (464)
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Jeden z lepších horrorů. Oživlí mrtví mají hlad a chutná jim lidský mozek.Akce,napětí a speciální efekty na vysoké úrovni
Čínská čtvrť (1974)
Jedna z nejlepších detektivek. Nicholson v roli soukromého detektiva se prodírá spletitým případem kolem stavby vodní elektrárny.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Výborná režie, skvělé herecké výkony,hluboký zážitek-přesné vystižení "blázince". Nicholson roli údajně studoval přímo "v místě činu".
Bohouš (1968) (TV film)
Když nějaké dítko nebude mít chuť k jídlu,tak ať se podívá na dva protagonisty v tomhle dílku, pana Menšíka a Bernardýna Bohouše.
Ben Hur (1959)
Těch jedenáct Oscarů je naprosto zasloužených. Příběh židovského šlechtice ve vynikajícím podání Hestona je zasažen do doby narození,života a smrti Krista,velice působivý film.
Rio Bravo (1959)
Tak tohle je můj téměř nejoblíbenější western se vším všudy:přestřelky,láska krásné dívky a boj o spravedlnost. A zdá se mi, že postavy jsou oproti jiným westernům propracovány více do hloubky, takže nám více přirostou k srdci.
Dívka na koštěti (1971)
Perfektní pohádkové dílko, plné povedených triků,monologů,dialogů - životní role Petry Černocké.Už je to klasika!!
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Výborný, v podstatě konverzační seriál, který táhnou dva naši herečtí velikáni.
Král Šumavy (1959)
Ideologie stranou a pak je tohle jeden z našich nejlepších filmů a když si uvědomíme, jak to na hranicích vypadá teď, je to k neuvěření.Mladíci, kteří narukovali v té době na západní hranici, to neměli vůbec jednoduché. Lukavského důstojník Kot je jeho nejvýraznější rolí.
Dva mrazíci (1954)
Tak to je jeden ze dvou filmů, v němž se sešli dva velikáni, Burian a Werich.Tentokráte sice jenom oživují nakreslené postavičky mrazíků,ale stojí to za to.