Poslední recenze (58)
Hvězdné dítě (1997)
Podle hodnocení jsem čekal nějakou úplnou blbost, ale nakonec se z toho vyklubala slušná zábava. Tak 3,5*, kvůli tomu moc nízkému hodnocení tady dávám 4*.
Lidská stonožka (2009)
Nehorázná sra*ka - doslova!
Vězněm v cizině (2007) (seriál)
Těžce pochybuji o pravdivosti některých příběhů, jeden díl mi dokonce přišel jako pokračování Matrixu, neskutečný, co jsou Amíci schopný vydávat jako příběh podle skutečných událostí. Ale musím uznat - v některých dílech jsem doslova hltal každou vteřinu, při nejtěžších chvílích mi srdce skoro vyskočilo z krku. V tomhle pořadu zálěží hlavně na tom, jak si hlavního "hrdinu" oblíbíte, pokud pozitivně, budete prožívat celý ten jeho příběh s ním, pokud negativně, tak mu budete přát co nejbolestivější smrt. Na zabití nudy ideální.
Poslední deníček (1)
5.4.2014
Ahoj
Dnes jsem měl tu čest zaregistrovat se.
Díky