Oblíbené filmy (9)
Náš vůdce (2008)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Počátek (2010)
Kde len začať . Videl som a neoľutoval som . Parádny dva a pol hodinový fiilm ktorý vtiahne do deja od samého začiatku . Dokonalé blúznenie v snoch ktoré absolútne perfektne na známku 1 spracoval CH.Nolan . Veľmi premyslený a neodfláknutý film . 10/10 a jednoznačne odporúčam si to pozrieť hoci aj tri krát .
Na hraně zítřka (2014)
EDGE OF TOMORROW je proste pecka ktorú dom už dlho nevidel. Naprosto domyslení film az do bodky. Žiadne zbytočne scény ale ide sa rovno do akcie a ŠUP je to tu . Chválim scénar a aj najmä réžiu i keď obsadenie namiesto Emily Blunt mohlo byť lepšie aj tak to bolo super . Ďalší super film s Tomom Cruisom ktorý určite stojí za to .
Mission: Impossible III (2006)
Gran Torino (2008)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Ten pocit keď na to čakáte dosť dlho ale skazí Vám to veľa teaserov a trailerov . Joss Whedon zanechal odkaz dostačujúci na to aby potvrdil že zvládol Avengerov na 100%. A k dokonalosti tomu určite niečo chýbalo . Každopádne vyzuálne krajšie ako prvá časť. Jednoznačne strašne dobré na svoje pokračovanie a som zvedavý ako to zvládnu bratia Russovci v roku 2018-2019. 75-80%
Interstellar (2014)
Nolan vie prekvapiť a urobil to znovu. Vesmírne dobrodružstvo bolo neopisateľnè. Kto si tento film pozrie a uvidí, že fantázia nemá medze a každý by sa mal inšpirovať . Myslím že ďalšia bomba je na svete. 90%