Recenze (453)
Blok 99 (2017)
Nějak nemám rád filmy, které mají přes 2 hodiny... I když film má parametry a baví mě, tak je to pro mě i přesto zdlouhavé... Dnes jsem zažil ten krásný pocit, kdy 130 minut uteklo jako voda a já si odnesl skvělý filmový zážitek. Zahler si dal prostě záležet, aby z toho vzniklo něco velkého, což se nakonec také podařilo. V hl.r. výborný V.Vaughn. No a je tu nejlepší film, který jsem zatím v r. 2018 viděl :) 90%
Všechno nejhorší (2017)
Velké očekávání z thrilleru bohužel nebyli naplněny.
Grotesque (2009)
Trošku nechápu srovnávaní se Sawem a dalšími filmy na tohle tagy... Prostě jen nechutná Japonská sadistická sračka na téma spíš lidské stonožky, které se však tohle ani zdaleka nevyrovná. 25%
Jak na holky (2009)
Úplně typický americký středoškolský film. Tuctovka která neurazí.
9 hráčů se smrtí (2005)
Tyhle jednoduché hrací filmy na téma Saw neurazí. Já bych se na druhé kolo třeba i koukl.. Dobrý konec! Místy nudné.. herci podprůměr. 40%
30 dní dlouhá noc (2007)
Zase ten případ, kdy se budu brutálně lišit od kolegů ale nejde to jinak... Dnes jsem měl filmový den který 30 dní dlouhá noc v konkurenci Trestance, Já legenda naprosto nezvládla na horor absolutní nuda , chybělo tomu snad všechno... Herci nemastný, neslaný... Jedno veliké zklamání ... 10%
Já, legenda (2007)
Změněno na 5×. Film ve mě zanechal stopu a rád ho vidím znovu.. Podle mého názoru jedenz nejlepších postakopťáků historie. Výborný W.Smith
Trestanec (2017)
Víš co je nejlepsi zbraň? Mysl.... Na začátku jsem se lekl, že má film 2 hodiny, ale nakonci jsem si řekl, že to nějak rychle uteklo. Výborný drama od R.R.W a skvělý výkon N.C-W. v HR. Místy však nepravděpodobné až nereálné... Člověk poprvé trestaný a to na rok je ve vězení s vrahy co dostali 70let... 🤔
Matilda (1996)
Docela příjemná béčková fantasy komedie
Aféry - neuvěřitelné životní příběhy (2016) (pořad)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣