Recenze (9)
Zrození Planety opic (2011)
aneb Jak Glum ovládl opice
Rivalové (2013)
Vždyť to byla nuda!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
The Ryan Identity :-)
Saw: Hra o přežití (2004)
Takhle promakaný závěr nemá žádný jiný film!
Zjizvená tvář (1983)
No jo, taky mám rád kokain.
Sedm epoch rocku (2007) (seriál)
Poučný pořad přeplněný prvotřídní muzikou.
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Lego příběh měl aspoň hezčí animaci.
Velká ryba (2003)
Tohle se vážně někomu líbí?
LEGO® příběh (2014)
Jak jinak mám ohodnotit film, v němž sám hraju?