Recenze (97)
Přežít svůj život (2010)
Zvláštny film, ale niekedy je to až príliš. Film mal byť viac hraný a menej animovaný. Divnosti sú ale typické pre štýl Švankmajera...
Zámecká zrůda (1995)
Horor odohrávajúci sa na zámku s pomalým začiatkom, ktorý bol tajomný a napínavý... Po objavení monštra to už tak dobré nie je. Hudba má tiež kvalitu.
Střet (2007)
Výborné béčko. Napätie od začiatku až po koniec. Dobre zahrala herečka, ktorá sa nečakane mení v surovú mrchu - kto by to o nej povedal. Drsný koniec sa dal očakávať.
Fantozzi (1975)
Nie tak dobré ako maléry účtovníka, ale určite lepšie ako ostatné diely. Humor je tu miernejší. Veľa vtipných scénok, ako napríklad naskakovanie do autobusu...
Lidé pod schody (1991)
Hororová komédia, ktorá veľmi nezaujala možno aj preto, že to robil Craven, od ktorého som čakal viac. Množstvo divných scén a v konečnom dôsledku nuda.
Hon na čarodějnice (2011)
Prvych 60 minut je skutocne napinavych. Cesta lesom ma nieco do seba, hlavne za carodejnicu. V klastore sa to ale zmeni na necakanu jatku.
Clona (2008)
Remake thajského hororu. Technicky lepšie ako originál, aj ľakačky desivejšie. Ale v thajskej verzii bol príbeh viac uveriteľnejší.
Shutter (2004)
Mrazivý pocit ostal ešte niekoľko hodín po vzhliadnutí. Špičkový ázijjský horor s nečakaným originálnym koncom.
Prekvapenie (2008)
Pripomínalo mi to staré horory. Dobre natočený film s výrazným zvukom. Celkom napínavý. Zaslúžil by si lepšie hodnotenie. Najlepší je začiatok s vešticou. Oľhová sa tam hodila.
Puls (2006)
Jeden z najlepších remakov japonského hororu. Napínavá atmosféra od začiatku až po koniec, množstvo tmavých, strašidelných scén a dobrá hudba. Desivejšie ako originál.