Recenze (92)
Pluk mizerů - Epizoda 3 (2022) (epizoda)
No konečně, to začíná k něčemu vypadat. Uvidím v dalších dílech, nicméně, kdyby z toho sestříhali celovečerák, tak jsme v první půlce, kde by ideálně první dva díly nezabíraly tolik času a tenhle třetí to dohání.
Pluk mizerů - Epizoda 2 (2022) (epizoda)
Zase roztahaný, postavy se vykreslujou, sem tam dobrá scéna, jinak furt nic...
Pluk mizerů - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Rozjezd, seznamovačka, trošku pomalý a roztahaný, uvidíme dál...
Nezastavitelný (2010)
dobrá oddechovka, blbost, amerika, ale k brambůrkům a pivku to sedne
Pod jedním nebem (2017) (seriál)
skvěle natočené, skvěle zahrané, ale ten konec-nekonec. Chtěl jsem rozuzlení a linky jasně dotažené do konce. Je pravda, že ten konec, stejně jako průběh, popisuje tu dobu a její bezvýchodnost.
Vražda na jachtě (2019)
2 hvězdy dám za pár povedenejch vtipů, jinak je to hovadina
Zbožňovaný (2021)
Zbytečnej film. Výkony herců výborný, ale film o ničem.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Slabý, spousta vaty. To co má šokovat, nešokuje. Je to ten typ seriálu, co po shlédnutí prvního dílu ty další spíš proklikáte...
Kondor - Série 1 (2018) (série)
Vcelku svižná záležitost, jejímž kreditem je nepříliš komplikovaná zápletka a solidní úbytek postav. Když tomu prominu zbytečnou vatu v prostředních dílech a trošku prázdný konec-nekonec, tak musím říct, že mě to pobavilo. Druhou sérii už ale nedám.
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Fucking Åmål říznutej X-menama.